Κυριακή, 15 Νοεμβρίου 2015

Ελλήνων Γράμματα Σωφίας-6

("η ελλάς βρίσκεται στο μέσον όλης της γης,η αττική στο μεσον της ελλάδος,η δε αθήνα στο μέσον της αττικής και στο μεσον πάλιν των αθηνών η ακρόπολις"(αριστείδης ο δίκαιος)-τώρα είναι η ώρα να δώσει τούτη η χώρα τα χρεωστούμενα δώρα)
  1. Α-ΑΛΗΘΕΙΑ= 24. Ω-ΩΝ
  2. Β-ΒΟΥΛΗΣΙΣ=23.Ψ-ΨΥΧΗ
  3. Γ-ΓΕΝΕΣΙΣ=  22. Χ-ΧΙΑΣΜΟΣ
  4. Δ-ΔΥΝΑΜΙΣ= 21.Φ-ΦΩΣ
  5. Ε-ΕΓΩ-είναι =20.Υ-ΥΨΩΣΙΣ
  6. Ζ-ΖΩΗ=         19.Τ-ΤΕΛΕΙΩΣΙΣ-τάξις
  7. Η-ΗΘΙΚΗ=    18. Σ-ΣΩΦΙΑ
  8. Θ-ΘΥΣΙΑ=    17. Ρ-ΡΑΒΔΟΣ
  9. Ι-ΙΣΧΥΣ=      16. Π-ΠΝΕΥΜΑ-ποιμήν
  10. Κ-ΚΟΣΜΟΣ=15.Ο-ΟΝ
  11. Λ-ΛΟΓΟΣ=   14. Ξ-ΞΥΛΟΝ-σταυρός
  12. Μ-ΜΥΗΣΙΣ= 13. Ν-ΝΟΥΝΕΧΕΙΑ
η αρχή των γραμμάτων είναι το ΑΛφα και η αρχή του Θεού είναι η ΑΛήθεια-το ΑΛφα. το ΑΛφα και η ΑΛήθεια αποτελούν την Αρχή και το Τέλος της διαδρομής του ανθρώπου, το Α_Ω που συμπίπτουν με την ΑΛήθεια-άλφα η οποία είναι ο ΩΝ-ωμέγα. 

ο άνθρωπος για να προσεγγίσει την αλήθεια και εν τέλει για να καταλήξει στον θεό ο οποίος είναι ο ων, θα πρέπει-οφείλει να μυηθεί στην αλήθεια. η μύησις στην αλήθεια προϋποθέτει ότι ο άνθρωπος θα πρέπει-οφείλει να ΟΜΟΙΟΓΕΝΟΠΟΙΗΘΕΙ-ΟΜΟΙΩΘΕΙ προς την φύση και θέση-τάξη της αλήθειας. 

η φύση της αλήθειας= απόλυτον-πατήρ
η θέση της αλήθειας= αιώνιον-σοφία
η τάξη της αλήθειας = άπειρον-αγάπη

ο άνθρωπος είναι έναι πνεύμα(εγώ-ον) αμειγώς πνευματικώς δισύνθετο, διαφορετικό τόσο απο το πνεύμα του θεού-φωτός (καλόν-σοφόν) όσο και απο το πνεύμα του κακού-σκότους (κακόν-πονηρον) και ζει-διαβιώνει-είναι δημιουργημένος σε έναν κόσμο επίσης δισύνθετο όπου όμως κυριαρχεί το κακό (παρότι υπάρχει ισορροπία των 2 προαιώνιων δυνάμεων) ακριβώς γιατί εξαρχής του δόθηκε "ο χώρος" αυτός απο τον θεό να αποτελεί "περιουσιακό του στοιχείο" και να είναι σε αυτόν τον υλικό κόσμο-γη "ο άρχων" ("ο άρχων του κόσμου τούτου" όπως τον αποκαλεί ο χριστός: Ιωάν. 12:31 νυν κρισις εστι του κοσμου τουτου νυν ο αρχων του κοσμου τουτου εκβληθησεται εξω. και Ιωάν. 14:30 ουκ ετι πολλα λαλησω μεθ υμων ερχεται γαρ ο του κοσμου τουτου αρχων και εν εμοι ουκ εχει ουδεν).

ο άνθρωπος-πνευματικά είναι δισύνθετος καλού-κακού πνεύματος, ο κόσμος-πνευματικά είναι δισύνθετος καλού-κακού πνεύματος, ο άνθρωπος για να μπορέσει : α) να επιβιώσει β) διαπαιδαγωγηθεί γ) εργασθεί δ) μυηθεί στην αλήθεια και ε) υπηρετήσει το πεπρωμένο-έργο της αποστολής του στον κόσμο-γη, ΟΦΕΙΛΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΟΣ ΚΑΙ ΣΥΝΕΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΝΟΥΝΕΧΗΣ-ΣΥΝΕΤΟΣ-ΦΡΟΥΡΟΣ του εαυτού του, των κεκτημένων, ώστε να μην πισωγυρίζει συνέχεια και ούτε να δίνει λαβή στο μέσα και έξω του κακό να τον παραπλανήσει, ρίξει σε πτωση (υλική-διανοητική-ψυχική-πνευματική), βλάψει, καταστρέψει, θανατώσει κλπ.(σημ: ο φρουρός-φύλακας είναι εκεί εγρήγορος και όρθιος για να φρουρεί-φυλάγει δηλαδή για να ΑΜΥΝΕΤΑΙ).

η ΑΛΗΘΕΙΑ είναι η αγάπη-σοφία θεού
η ΜΥΗΣΙΣ είναι η μύησις-χώρησις (ενσυνείδηση-πνευματική ομοίωση) στην θεία φύση- τάξη της αλήθειας-αγάπης-σοφίας δηλαδή στον θεό-ο οποίος είναι ΩΝ.
η ΝΟΥΝΕΧΕΙΑ είναι η ασπίδα και τα όπλα εναντίον του εχθρού ο οποίος είναι το κακόν το οποίον είναι σκότος πονηρόν πειραστικόν καταστροφικόν και συνεπώς η ασπίδα-φρούρηση του ανθρώπου θα πρέπει να είναι η ΝΟΥΝΕΧΕΙΑ-σύνεση-προσοχή (η άμυνα του):
  1. Ν-όμον
  2. Ο-υράνιον (πνεύματικον)
  3. Υ-πάγω
  4. Ν-ουν (διάνοια-αντίληψη)
  5. Ε-νεργώ
  6. Χ-ωρίς
  7. Ε-χθρότητα (αγαπώ)
  8. Ι-διοτέλεια (είμαι δοτικός-αλτρουϊστής)
  9. Α-διαφορία(είμαι αλληλέγγυος)
ο πνευματικός νόμος είναι ΔΙΠΟΛΟΣ: ηθική αγάπη-πνευματική σωφία (και προεκτείνεται-προσαρμόζεται απο το πνευματικό στο αιθερικό και υλικό επίπεδο όπου πλέον κατανοείται και ως δράση-αντίδραση στην φύση και ως καλον- κακόν πνεύμα στον άνθρωπο-ο νόμος της ανταπόδοσης κλπ. (λόγω της αμειγούς πνευματικής-ψυχικής-υλικής δισυνθετότητος των πάντων στον κόσμο και τα έμβια όντα και τον άνθρωπο).

η υπαγωγή προϋποθέτει: αναγνωρίζω τα λάθη μου, αποδέχομαι την ευθύνη, αρχίζω να έρχομαι εις εαυτόν-έσω και να μετανοώ-μεταστρέφομαι έμπρακτα και βιωματικά στην καθημερινότητα μου. αυτό συνεπάγεται αλλαγή τρόπου ζωής-συμπεριφοράς κλπ. περιλαμβάνει νέες επιλογές οι οποίες θα με βοηθήσουν στην μεταμορφωτική νέα πορεία-οδό ζωής, σημαίνει καθημερινή εγρήγορση, προσοχή, σύνεση, νουνέχεια, ενσυνείδητες του καλού επιλογές, συγχωρητικότητα-άφεση των εχθρών, αδελφική αλληλεγγύη, σημαίνει ξεχνάω-διαγράφω-μετουσιώνω τον κακό-εγωϊσμό μου σε πνεύμα καταλλαγής, ησυχίας, ειρήνης, αγάπης, αναζήτησης της αλήθειας, σοφές επιλογές και σοφές αρνήσεις προτάσεων άλλης ζωής-κοσμικής κλπ. 

η ιδιοτέλεια είναι το άλλο όνομα της κλοπής
η αδιαφορία είναι η κακύτερη μορφή μίσους και πλάνης
η εχθρότητα είναι ταυτόσημη με αυτό τούτο το κακό-την καταστροφή

Η ΜΥΗΣΙΣ δεν μπορεί να αναλυθεί με λόγια όπως και η αλήθεια, η οποία είναι η πηγή η διαδρομή και η κατάληξη-σκοπός της μυήσεως. Η μύησις είναι ΕΝΑΣ ΤΕΛΕΙΟΣ ΨΥΧΟΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΣ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΣ ΚΥΚΛΟΣ ΖΩΗΣ, μεταμορφωτικός και μετουσιωτικός της ψυχής-ζωής και του πνεύματος-όντος άνθρωπος. Σκοπός της μυήσεως είναι η ανάδειξη επι της γης ενσυνείδητων πιστών και αληθινών πνευματικών όντων, ισαγγελικών, όμοιων με εκείνα του ουρανού- ο οποίος ηγείται πάσης μυήσεως υπο την καθοδήγηση και τη αγαθοποιό προσοχή και το βλέμμα του χριστού-παρακλήτου.

ο άνθρωπος έχει μέσα του το πνεύμα του θεού, η μύησις είναι ο πνευματικός χώρος της αλήθειας του πνεύματος της αληθείας, συνεπώς κάθε άνθρωπος μπορεί να βρει τον θεό και το πνεύμα της αληθείας μέσα του (και έξω απο αυτόν) και να αυτό-ΜΥΗΘΕΙ, βοηθός του σε αυτή την προσ-πάθεια και αγώνα καλού, μπορεί να γίνει α) το φως των ευαγγελίων β) η αρχαία ελληνική σοφία-σωφία γ) η μωσαϊκή γένεση και ο 10 λογος νόμος του δ) η εξ αποκαλύψεως αλήθεια του Βούδα ή και του Κρίσνα αλλά και κάθε θεία αποκάλυψη την οποία ο θεός έδωσε πλουσιοπάροχα για να ενώσει τους ανθρώπους και όχι για να αποτελεί αυτή η αλήθεια αιτία διαχωρισμού- ανταγωνισμών. 

σημ: ήδη ο θεός πρωτοποριακά όπως πάντα, έχει αποκαλύψει την τρίτη-ωμέγα διαθήκη η οποία συμπεριέχει και τις τις 3 βασικές διαθήκες του θεού προς την ανθρωπότητα= Γ= α + β + γ, επίκεντρο της οποίας είναι το ανθρώπινο πνεύμα αλλά και η διευκρίνηση της διανοίας σε σχέση με το πνεύμα το οποίο αποτελεί γεννήτορα και πηγή του ανθρώπου και πάσης δημιουργίας αλλά και γιατί " πνεύμα ο θεός και τους προσκυνούντας αυτόν εν πνεύματι και αληθεία δει προσκυνείν". Η τρίτη διαθήκη είναι που θα αναδείξει το έργο του χριστού και θα αποδείξει- βεβαιώσει- επικυρώσει ότι όντως ο ιησούς χριστός είναι ο υιός και λόγος του θεού και θεός τόσο στον θεό όσο και στον κόσμο και στην ανθρωπότητα μας (σε όλη την τριπλή δημιουργία). Η τρίτη διαθήκη λέγει-ο θεός: "άνθρωπε όλα όσα έχω είναι δικά σου, φρόντισε να μοιραστούν ισότιμα-δίκαια σε όλους τους συνανθρώπους σου (να παρέχεις πάντα προς πάντας), και θα το επιτύχης αυτό μόνον εαν υπάγεις τον νου- διάνοια σου στο μέσα σου πνεύμα σου-πνεύμα μου".

η χρυσή τομή όλων των αποκαλύψεων είναι η τριαδική αγάπη: προς τον θεό, τον άνθρωπο- εαυτό- συνάνθρωπο και την φύση- δημιουργία. συνεπώς και μόνον η αγάπη θα πρέπει να καταργεί καθε διάκριση, διαφορετικότητα, ιδιαιτερότητα, κλπ των ανθρώπων και μόνον τότε θα είναι σε θέση ο άνθρωπος να προσεγγίζει και την πνευματική σωφία θεού και την αλήθεια του ώστε να αυτο-μυηθεί και ολοκληρωθεί πνευματικά σε αγάπη σοφία θεού- αλήθειας.

μύησις=84= 12= 3 = πνεύμα=ανατείνω-προσευχή
νουνέχεια=103= 4 = υλη=προσέχω-νηστεία
---------------------
σύνολον 187= 1=μονάς=α-μ-ν-ό-ς και ιησούς=87 

προσευχή= 120 =3=προσευχή προς το πνεύμα του θεού
νηστεία= 72 = 9 = νηστεία (λιτότης-περιστολή) προς κάθε υπερβολική ή εμπαθή έκφραση του ανθρώπινου οντος (εννεαδικό ανθρώπινο πνεύμα:123456789) εις τρόπον ώστε να δημιουργούνται οι συνθήκες για εσωτερική και εξωτερική κάθαρση-αγνοποίηση.
---------------
σύνολον= 192 = 1=μονάς=α-μ-ν-ό-ς και αγάπη+σοφία=92 
 http://1.bp.blogspot.com/_3duZFUf8PbM/SzpC05tJG6I/AAAAAAAAC6Y/1d82AnTTXQ0/s400/899.JPG
Ματθ. 17:21 τουτο δε το γενος ουκ εκπορευεται ει μη εν προσευχη και νηστεια.( σημ: και εαν τότε το γένος αυτό-της εποχής του χριστού χρειαζόταν προσευχή και νηστεία, το γένος το δικό μας τι χρειάζεται ; ). 
  1. Μ-έμνησο (Μαθητά: Μυούμενε_Μεμυημένε_Μύστα)
  2. Υ-σ.τ.ε.ρ.ο.ν*
  3. Η-θικήν (αγάπη=αγαθόν)
  4. Σ-ωφίαν (σοφία=αγνόν)
  5. Ι-σχύν (αλήθεια=άγιον)
  6. Σ-ιού-Σωτήρος (Σιός=θεός-σωτήρ και ιησούς=σωτήρ-σώζων)
σημ *: Υ_Σ_Τ_Ε_Ρ_Ο_Ν: (Υ-δροχόου Σ-οφία)(-Σοφία=σιος+φαίει)

1-Υπομονή.2-Σιωπή.3-Ταπεινοφροσύνη.
4-Εγκράτεια.
5-Ρωμαλαιότης.6-Οφειλή.7-Νουνέχεια.


σημ: ο κάθε άνθρωπος ανάλογα με το ύψος και το πλάτος της συνειδήσεως του, μπορεί να συλλάβει και βιώσει ή και κατανοήσει- αντιληφθεί την ΜΥΗΣΙΝ ΤΟΥ, δηλαδή αυτό που θα τον προ-χωρήσει (ανορθώσει-υψώσει πρώτα στον σταυρό και εν συνεχεία και στον ουρανό) στον πνευματικό δρόμο της ζωής του (ένας είναι ο δρόμος, της μυήσεως-αλήθειας, αυτός που έμπρακτα παραδειγματικά βιωματικά οδηγεί στην ηθική εν αγάπη και πνευματική εν σωφία αυτο-πνευμάτωση-αυτοτελείωση, η οποία εν τέλει θα τον οδηγήσει στην θέωση και στην εν θεώ αποκατάσταση του).
  1. μέμνησο-να είσαι μνήμων της αλήθειας (αλήθεια= Α +λήθη=στερείται λήθης- είναι μνημοσύνη)
  2. ύστερον= οι 7 αστέρες-αρετές (7φωτος λυχνία- νόμος- 7 πνεύματα του θεού στην γη),
  3. ηθικήν αγάπης=η κατάσταση-τελείωση εν αγάπη του αγαπώντος ανθρώπου (ήλιος)
  4. σωφίαν Πνεύματος= η πνευματική σωφία-σταθερότητα του σοφού ανθρώπου (σελήνη)
  5. ισχύν αληθείας= η ισχυρά δύναμις της αλήθειας του πεφωτισμένου μαθητή (ουρανός)
  6. σιού-σωτήρος= του θεού-ο θεός ενσαρκωμένος στην γη-σωτήρας, το Πνευματικό Όν, ο Θεάνθρωπος-Ανθρωπόθεος Μύστης επι της γης (αυτός ο οποίος έχει λάβει την χάρη και την αλήθεια του θεού-έχει καταστεί υιός θεού-σωτήρ και επιτελεί το αποστολικό σωτήριο έργο αληθείας του θεού, οικουμενικά στην ανθρωπότητα).
(να είσαι Μνήμων-τηρητής της αλήθειας-του επτάστερου Υστερον-της Ηθικής αγάπης-της πνευματικής Σωφίας-της αληθινής Ισχύος-δυνάμεως του σωτήρος θεού).

Ι(σχύς)Η-(θική)Σ-(ωφία)Υ(στερον)Σ(ωτήρ-σιός)=Ιησ(ο)ύς και το Μ-της μυήσεως αντιστοιχεί στον κύκλο της πνευματικής ζωής=Ο =ό-μικρόν =ΙΗΣΟΥΣ: αυτός είναι η Μ_Υ_Η_Σ_Ι_Σ και ο Μέγας Μυητής .

Η Γ' Διαθήκη (=α+β+γ διαθήκες) κωδικοποιεί το σύνολο της ανθρώπινης Μυήσεως στην αλήθεια: την γνώση-κατανόηση, βίωση, ενσυνείδητη αντίληψη, τήρηση, της Πενταπλής αλήθειας (5 άρθρα) που αφορά τον άνθρωπο της γης και την: α) επί-γνώση του τι-ποιός είναι ο θεός-το καλόν; (είναι ο ων), β) ο σκοτοφόρος-το κακόν; (είναι ο μη ων), γ) το σχέδιο της επανόδου; (είναι ο άνθρωπος-δημιουργία: το έργο τους) , δ) ο νόμος; (είναι ο της ομοίας αποδόσης-ανταποδόσης του καλού στο γενόμενο καλό και του κακού στο γενόμενο κακό), ε) ο σκοπός του ανθρώπου στην γη; (είναι η θεωση).

η γνώση-βίωση-τήρηση της αλήθειας αυτής θα απαιτήσει-χρειασθεί την με ΑΓΑΠΗ _ ΣΩΦΙΑ ΟΜΟΙΩΣΗ του ανθρώπου προς την πενταπλή ΑΛΗΘΕΙΑ : (πως αλλιώς το ανθρώπινον πνεύμα-εγω-ον θα μπορέσει να εισχωρήσει στην θεία-θεϊκή φύση-θέση-τάξη του απολύτου-αιωνίου-απείρου δηλαδή της αλήθειας-σοφίας-αγάπης, εάν δεν καταργήσει την αμειγή δισυνθετότητα (ανομοιότητα- ετερογένεια) των δύο πνεύμάτων καλού- κακού που τον συγκροτεί και διέπει και εξαρτά ; ) .

Α-ανατείνΩ προς τον θεόν-ΠΙΣΤΙΣ (πνεύμα) "μη ταρασσεσθω υμων η καρδια πιστευετε εις τον θεον και εις εμε πιστευετε". Ιωάν. 14:1 

Β-βιώνΩ το καλόν-συγχωρώ τούς εχθρούς μου-ΣΥΓΧΩΡΕΣΗ (ψυχή) "εγω δε λεγω υμιν αγαπατε τους εχθρους υμων ευλογειτε τους καταρωμενους υμας καλως ποιειτε τους μισουντας υμας και προσευχεσθε υπερ των επηρεαζοντων υμας και διωκοντων υμας" Ματθ. 5:44.

Γ-γνωρίζΩ (το καλόν και το κακόν και δια του καλού μετανοώ) το κακόν- ΜΕΤΑΝΟΙΑ (διάνοια) " μετα δε το παραδοθηναι τον ιωαννην ηλθεν ο ιησους εις την γαλιλαιαν κηρυσσων το ευαγγελιον της βασιλειας του θεου και λεγων. οτι πεπληρωται ο καιρος και ηγγικεν η βασιλεια του θεου μετανοειτε και πιστευετε εν τω ευαγγελιω" Μάρκ. 1:14-15 .

Δ-διακρίνΩ (το καλόν) και διαχωρίζω το κακόν-ΥΠΟΜΟΝΗ (ύλη-υλικη συμπεριφορά) "εν τη υπομονη υμων κτησασθε τας ψυχας υμων"
Λουκ. 21:19.


Ε-ελευθερώνΩ-μαι απο το κακόν-
(εγώ) ΤΑΠΕΙΝΟΦΡΟΣΥΝΗ και
-ενώνΩ-μαι με το καλόν"(πνεύμα-όλον-εμείς) οτι πας ο υψων εαυτον ταπεινωθησεται και ο ταπεινων εαυτον υψωθησεται" Λουκ. 14:11.

Δεν υπάρχουν σχόλια: